მხარდაჭერა 1win

1win საქართველოში ცნობილია თითოეული კლიენტის მიმართ ფრთხილი დამოკიდებულებით. თამაშის დაწყებიდან მათი საიტზე ყოფნის დასრულებამდე კომპანია მხარს დაუჭერს თითოეულ მომხმარებელს, მისცემს რჩევებს და საჭიროების შემთხვევაში დახმარებას გაუწევს. ამ სათამაშო დაწესებულებას აქვს 24/7 მომხმარებელთა დახმარების სერვისი. გარდა ამისა, ყველა მენეჯერს აქვს საჭირო კომპეტენციები, რათა გადაჭრას საკითხი ნებისმიერი სფეროდან. ინდივიდუალური მიდგომის გამოყენების წყალობით, ნებისმიერი პრობლემა წყდება სწრაფად და ეფექტურად.

მხარდაჭერის პარამეტრები

კლიენტებს შეუძლიათ აირჩიონ კომუნიკაციის ნებისმიერი მეთოდი, რომელიც ყველაზე შესაფერისია კონკრეტული საკითხისთვის:

ვარიანტიაღწერა
Სატელეფონო ხაზიეს არის პრობლემის გადაჭრის ერთ-ერთი ყველაზე სწრაფი და მოსახერხებელი გზა. მოთამაშეს მხოლოდ 8(800)301-77-89 სჭირდება დარეკვა, რის შემდეგაც ის გადამისამართდება სასურველ მენეჯერთან. ოპერატორი დაუსვამს დამაზუსტებელ კითხვებს პრობლემის უკეთ გასაგებად და დაეხმარება სიტუაციის მოგვარებაში 10 წუთში.
ელფოსტაეს არის უნივერსალური ვარიანტი, რომელიც შესაფერისია ნებისმიერი პრობლემის გადასაჭრელად. გარდა ამისა, კლიენტებს შეუძლიათ მიამაგრონ საჭირო დოკუმენტები, ფოტოები ან ეკრანის ანაბეჭდები ელფოსტაში. მომხმარებლებმა უბრალოდ უნდა აღწერონ თავიანთი პრობლემა დეტალურად ელექტრონული ფოსტით [email protected] და მიიღონ პასუხი რამდენიმე საათში.
ცოცხალი ჩატიპრობლემის სწრაფად მოსაგვარებლად ვებ გვერდიდან გაუსვლელად, მომხმარებლებს შეუძლიათ გამოიყენონ ცოცხალი ჩატი. დიალოგური ფანჯარა მდებარეობს ქვედა მარჯვენა კუთხეში. კლიენტს შეუძლია დაუსვას შეკითხვა, ხოლო მენეჯერი დაგეხმარებათ 10 წუთში ნებისმიერი პრობლემის მოგვარებაში. თუმცა, ეს მეთოდი არ არის შესაფერისი სერიოზული პრობლემების გადასაჭრელად.